Thursday 11 January 2018

DAPAT REBATE 15% KALAU TIADA CLAIM KENDERAAN ANDA (RAMAI TAK TAHU)

Takaful Malysia satu-satunya pengendali Takaful dan yang PERTAMA dalam negara yang secara konsisten memberi ganjaran kepada pelanggan kami dengan 15% Pulangan Tunai* jika tiada tuntutan sepanjang tempoh perlindungan.
So macam mana nak dapatkan rebate ini. Pertama sekali renew insurans dengan Takaful Malaysia untuk tahun pertama, jika tiada claim dan kemudian renew dengan takaful malaysia untuk tahun seterusnya, anda akan menikmati rebate 15% daripada nilai insurans anda. contoh insurans anda pada tahun seterusnya ialah rm1000, so rebate anda dapat ialah rm150 (15% drpd nilai insurans) yang akan didepositkan ke akaun bank anda.

So jimatlah duit anda sebanyak rm150. Manfaat ini hanya boleh dapat bila renew dengan takaful malaysia sahaja.

Untuk sebarang pertanyaaan sila hubungi saya sendiri 0165841121 atau dapatkan bantuan takaful malaysia.
Kemalangan dan kerosakan kereta boleh menyebabkan anda terkandas, dan berada di dalam kekecewaan. Program Tele Bantuan 24/7 kami direka khas untuk membantu anda ketika dalam kesusahan. Anda boleh mengakses lebih 200 bengkel di seluruh negara dengan mudah.
Untuk mengetahui lebih lanjut tentang Tele Bantuan KECEMASAN, sila klik disini.

1 comment:

  1. Adakah bermakna, sekiranya pada tahun kedua pengguna bertukar kepada insurans selain takaful, pengguna tidak layak mendapat cash back claim yang tidak ditunut pada tahun pertama?

    ReplyDelete

Harga2 roadtax kereta

Harga roadtax di Semenanjung Malaysia. Apa itu roadtax- road- jalan                            tax-cukai,                            ...